فروش پارچه روبالشتی رول 100 متری

[ad_1]

فروش پارچه روبالشتی مستقیم از تولیدی

فروش پارچه روبالشتی مستقیم از تولیدی برای مشتریان مقرون به صرفه تر است. زیرا چنانچه انواع محصولات از همان کارخانه تولیدی به صورت عمده به دست فروشندگان و مغازه داران برسد قیمت محصولات ارزان تر محاسبه می شود چون هیچ واسطه ای در کار نیست. با خرید عمده قیمت تک روبالشتی ارزان تر تمام می شود. کانال پارچه روبالشتی امکان خرید عمده را نیر برای مشتریان فراهم آورده است.

اگر شما کسب و کارتان به کالای خواب مربوط می شود، بدانید فروش از طریق کانال پارچه روبالشتی یکی از راهکارهای مفید برای بالا بردن فروشتان است. امروزه تمام افراد با داشتن گوشی های اندروید و حضور در شبکه های مجازی با کانال های تلگرامی آشنایی دارند.

با ایجاد یک کانال پارچه روبالشتی و قرار دادن عکس محصولات تمامی انواع محصولات فروشگاه خود را به مشتریان معرفی کنید. مصرف کننده با توجه به نیاز خود یکی از محصولات را انتخاب می کند.

اگر شما قصد خرید پارچه روبالشتی برای منزل خود کرده اید باید رنگ آمیزی دیگر وسیله های اتاق خواب خود مهم تر از همه رو تختی را در نظر بگیرید و در آخر طرح و رنگی از روبالشتی را انتخاب کنید که با دیگر وسیله ها سازگاری داشته باشد و به زیباسازی اتاق بیافزاید.

درخشندگی و کیفیت محصول، لطافت و نرمی، دوام بالا از نکات مثبت و تاثیرگذار در فروش پارچه روبالشتی است. عوامل بسیاری در قیمت گذاری محصولات تاثیر دارند مثلا مرغوبیت مواد اولیه، دوخت پارچه و همچنین دستگاه های پیشرفته کارخانه ها همگی در زیبایی و قیمت محصول اثر دارند.

ناگفته نماند کیفیت و دوام پارچه روبالشتی هر چقدر هم که بالا باشد نگهداری درست محصول نیز مهم است. برخی از روبالشتی ها مخمل هستند، برای شستن چنین روبالشتی بهتر است آن را پشت و رو کنید. همچنین اتو زدن روبالشتی مخمل کار درستی نیست و از دوام آن کاسته می شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا

تماس با ما

تماس تلفنی

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها