قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی بسته به طرح،رنگ و کیفیت محصول متفاوت است. زیرانداز حصیری یکی از لوازم پرکاربرد برای گردشگری در طبیعت و مسافرت ها است که فرد متناسب با تعداد نفرات و نیاز خود یکی از ابعاد زیرانداز حصیری را تهیه و خریداری می کند.

تولیدی زیرانداز حصیری مسافرتی در اصفهان محصولات متنوعی در طرح و رنگ های مختلف را تولید کرده و به بازارها عرضه کرده است. زیراندازهای حصیری مسافرتی به دلیل جاگیر نبودن محصول و کاربردی بودن آن می تواند همیشه در پشت ماشین شما قرار گیرد که اگر به صورت اتفاقی خواستید در مکانی استراحت  نمایید از این محصول استفاده کنید و به راحتی برای مدتی استراحت نمایید.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ارزان نیز در فروشگاه های اینترتی موجود است که می توانید با چند کلیک ساده طرح های متنوعی از زیراندازهای حصیری را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه فردی خود یکی از زیراندازها را انتخاب کنید. تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان سایزهای مختلفی از زیراندازها را تولید می کند. دسته ی تعبیه شده روی زیراندازها حمل و نقل محصول را راحت کرده و بسیار کاربردی است.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان
قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی در فروشگاه های مختلف بسته به جنس و طرح و رنگ متفاوت است. زیرانداز حصیری مسافرتی وسیله ای است که در هر منزل حداقل یک عدد یافت می شود زیرا این زیرانداز بسیار کاربردی بوده و خانواده ها از آن استفاده می کنند.

اگر در مورد ویژگی های این نوع زیرانداز بخواهیم صحبت کنیم، این زیرانداز به دلیل داشتن وزن کم و ضخامت باریک بسیار راحت قابل جا به جایی و کاربردی است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این زیرانداز این است که راحت می توان آن را شست و از آلودگی مبرا ساخت.

خرید تشک مهمان ارزان از تولیدی تشک مسافرتی اصفهان
با کارشناسان فروش نیرباف تماس بگیرید.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی در سایزها و جنس های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما در هر صورت ارزش خرید زیرانداز حصیری آنقدری هست که هر خانواده حداقل یکی از آن را داشته باشد زیرا این وسیله به دلیل قابلیت تاشویی که دارد به راحتی جمع شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند بنابراین هنگام مسافرت نیز می توانید به راحتی همراه خود داشته باشید.

در کل علاوه بر این در هر زمان که بخواهید برای تفریح در طبیعت بنشینید و لذت ببرید این زیرانداز بسیار به کمک شما خواهد آمد و به دلیل جاگیر نبودنش می توان همیشه در پشت ماشین قرار داد تا شاید روزی به کار شما خواهد آمد

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ارزان نیز در بازار یافت می شود که ممکن است جنس مرغوبی نداشته باشد. زیرانداز حصیری معمولا پس از جمع شدن دارای دسته ای است که به راحتی می توان آن را پیاده نیز حمل نمود. البته مدل های مختلفی از این زیرانداز در بازار و فروشگاه های اینترنتی موجود است مثلا برخی از زیراندازها یک تیکه دوخت شده اند و برخی به صورت دو تیکه، این دیگر به سلیقه و نوع تولیدی دارد.

کانال فروش عمده روفرشی در یزد | خرید روفرشی از یزد
از زیرسفره ای نیرباف دیدن کنید
قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان
پتو را از نیرباف بخرید.

قیمت زیرانداز حصیری ۹ متری

همانطور که پیش تر گفتیم قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی بسته به سایز زیرانداز متفاوت است. حال شاید برایتان سوال پیش آید که چه سایزهایی از این محصول در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی یافت می شود و یا هر کدام از سایزها مناسب برای چند نفر مناسب است؟

یکی از سایزهای زیرانداز حصیری مسافرتی ۹ متری است که معمولا برای ۱۸ نفر مناسب و اندازه است که هر فرد متناسب با نیاز و نفرات خود می تواند یکی از سایزها را برای خانواده خریداری و تهیه نماید. جنس های موجود در مغازه های مختلف ممکن است از لحاظ قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی متفاوت باشد.

حصیر به کار گرفته شده در زیراندازهای مسافرتی از جنس پلاستیک بوده و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است. معمولا از زیراندازهای حصیری برای نشستن در دل طبیعت استفاده می شود بنابراین باید جنس زیرانداز طوری باشد که رطوبت را به خود جذب نکند و جنس پلاستیک هیچ گونه رطوبتی را جذب نمی کند.

همچنین طبیعت پر از گل و خار و خاشاک و برگ است که زیرانداز حصیری آنها را جذب نمی کند. اگر شکل ظاهری زیراندازها را دیده باشید در رنگ های مختلفی می توان آن را تهیه کرد همچنین روی قسمت انتهایی آن زمانی که زیرانداز جمع می شود یک اطلاعاتی از شرکت تولیدی زیرانداز بر روی آن درج شده که نشان دهنده سازنده ی محصول است.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان
قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری ۱۲ متری

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری نسبت به ۹ متری بالاتر است. زیرانداز حصیری ۱۲ متری بزرگتر بوده و برای ۲۴ نفر مناسب و اندازه است پس اگر تعداد خانواده شما پر جمعیت است می توانید این سایز از زیرانداز را انتخاب و خریداری کنید. زیراندازها معمولا یا حصیری هستند یا با جاجیم ساخته شده اند .

زیراندازهای حصیری در طرح و رنگ های مختلف با کیفیت بالا و استقامت بیشتر، تولید شده اند . همچنین زیراندازهای حصیری قابل شستشو هستند و اگر در مجاورت با آب قرار گیرند پوسیده نمی شوند و بافت خود را از دست نمی دهند. به راحتی با پهن کردن زیرانداز به مدت چند دقیقه خشک می شود و سریعاً قابل استفاده می باشد. که هر فرد متناسب با سلیقه فردی خود یکی را انتخاب می کند.

اگر بخواهیم در مورد نحوه نگهداری بهتر زیراندازهای حصیری مسافرتی بگوییم باید بدانید که تنها عاملی که می تواند عمر این محصول را پایین آورد و ممکن است باعث فرسودگی محصول شود قرار دادن زیرانداز حصیری مسافرتی زیر تابش مستقیم نور آفتاب در مدت زمان طولانی است. قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی بسته به کیفیت محصول ارزان تر و یا گران تر است.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان
قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری | تولیدی زیرانداز اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری ۴ متری

زیرانداز حصیری مسافرتی یکی از لوازم پر کاربرد در پیک نیک ها، مسافرت ها و وسیله ای کاربردی است که به دلیل سبک بودن آن می توان آن را همیشه در پشت ماشین قرار داد. قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی ۴ متری از لحاظ مختلف با محصولات مشابه ( گلیم، جاجیم و روفرشی ) قابل مقایسه نمی باشد زیرانداز حصیری مسافرتی از لحاظ ابعادی با ابعاد کمتر، از لحاظ وزنی با وزن کمتر و از لحاظ جاگیر بودن با اشغال کردن فضای کمتر مناسب تر می باشد.

این محصول طول عمر بیشتری داشته و در هر فضا و مکانی قابل استفاده است. پس قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی و خرید آن مقرون به صرفه تر از محصولات جایگزین می باشد. قیمت های زیرانداز ها را می توانید با جستجو در گوگل نیز بیابید.

همچنین عکس های زیادی از انواع مختلفی از زیراندازها در اینترنت موجود است. زیرانداز های حصیری مسافرتی ۴ متری ابعاد کوچکی دارد و برای خانواده های کم جمعیت تر مناسب می باشد. پس تولیدکنندگان زیرانداز حصیری این امکان را برای شما فراهم آورده اند که متناسب با تعداد نفرات یکی از سایزهای زیرانداز حصیری مسافرتی را خریداری و تهیه نمایید.

قیمت زیرانداز حصیری ضد آب

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی در فروشگاه های اینترنتی نسبت به مغازه های داخل شهر ارزان تر است. زیرانداز حصیری ضد آب انواع مختلفی داشته و جنس های متنوعی از آن در بازار به فروش می رسد. برخی افراد به شدت به گردشگری در طبیعت علاقه مند هستند و زیرانداز یکی از لوازم همیشگی است بنابراین زیرانداز حصیری ضد آب برای چنین افرادی یکی از لوارم پرکاربرد است.

زیرانداز حصیری ضد آب به خار و خاشاک موجود در طبیعت نمی چسبد و این یکی از مزیت های محصول محسوب می شود. زیراندازهای حصیری از لحاظ ویژگی های عمومی با هم تفاوت آنچنانی ندارند تنها در ظرفیت نشستن افراد روی آن با هم متفاوتند.

قیمت زیرانداز حصیری مسافرتی نیز با توجه به ظرفیت و گنجایشی که دارد ارزان تر و یا گران تر است البته می توان با خرید  از فروشگاه های اینترنتی نسبتاً محصول را ارزان تر تهیه کنید زیرا از این طریق زیرانداز حصیری را بی واسطه تهیه می کنید  و همیشه خرید بی واسطه ارزان تر است.

همچنین به راحتی در خانه می توانید عکس های محصولات را مشاهده کنید و از لحاظ رنگ، طرح، ظرفیت و قیمت زیراندازهای حصیری را با هم مقایسه کنید و در انتها یکی را متناسب با نیاز خود تهیه و خریداری کنید. برای خرید هم نیاز نیست از منزل بیرون روید به راحتی در خانه می توانید پرداخت را نیز انجام دهید و درب منزل سفارشتان را تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا

تماس با ما

تماس تلفنی

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها