زیرانداز حصیری قیمت | قیمت زیرانداز حصیری ۶متری

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]زیرانداز حصیری قیمت و قیمت زیرانداز حصیری ۶متری از جمله موضوعاتی است که در این مقاله از نیرباف، بدوان اشاره خواهیم نمود. افرادی که اهل مسافرت و طبیعت گردی هستند، لازم است که یک زیرانداز حصیری بادوام به همراه داشته باشند. جنس، ابعاد و وزن زیرانداز حصیری از ویژگی های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مجموعه نیرباف، انواع زیرانداز حصیری در مدل ها و رنگ های مختلفی عرضه میکند. چنانچه قصد دارید انواع زیرانداز حصیری را به صورت عمده خریداری کنید، از محصولات نیرباف دیدن کنید.

به طور کل انواع زیرانداز حصیری از پارچه هایی با جنس متفاوت تشکیل شدهاند. زیرانداز حصیری 6 متری، محصولی جمع و جور است و فضای کمی از صندوق ماشین شما را اشغال میکند. با به همراه داشتن آن دیگر در مسافرت ها کمبودی احساس نمیشود. زیرانداز حصیری شش متری برای 12 نفر مناسب است که تقریباً برای دو یا سه خانواده کافی میباشد.

زیرانداز حصیری قیمت مناسب و ارزان تری دارد، به همین جهت از محصولات مسافرتی پرفروش به شمار می‌رود. در نتیجه بسیاری از فروشندگان به فکر تهیه عمده این محصول هستند تا درامد قابل قبولی را کسب کنند. پیدا کردن یک کارخانه یا یک تولیدی معتبر ممکن است کار سختی باشد. مجموعه نیرباف، یک مرکز فروش عمده معتبر است که انواع محصولات مسافرتی باکیفیت را به صورت عمده عرضه میکند.

فروشندگان عزیز میتوانند جهت خرید عمده انواع زیرانداز حصیری، علاوه بر وب سایت نیرباف از طریق شبکه های اجتماعی نیز با مجموعه در ارتباط باشند. ما در این مقاله علاوه بر قیمت زیرانداز حصیری ۶متری و همچنین 9 و 12 متری، به ویژگی های این محصولات نیز اشاره میکنیم. در انتهای مقاله نیز درباره راه های ارتباطی با مجموعه نیرباف صحبت خواهیم کرد.[/vc_column_text][us_image image=”7205″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

زیرانداز حصیری قیمت

امروزه صنعت تولید زیرانداز بسیار پیشرفت کرده است؛ به طوری که سودآوری بسیار بالایی را به همراه دارد. زیرانداز های حصیری باید علاوه بر دوام و استحکام بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد. در مرکز فروش عمده نیرباف سعی شده تمام این ویژگیها در محصولات در نظر گرفته شود تا محصولات باکیفیتی به فروشندگان عرضه شود.

انواع مختلفی از زیرانداز های حصیری تولید شده که برخی عوامل مانند سایز و ابعاد بر قیمت آن تاثیرگذارند. به طور مثال اندازه 6 متری زیرانداز حصیری قیمت پایین تری نسبت به نوع 12 متری آن دارد.

زیرانداز حصیری از دسته محصولات پرفروش مسافرتی محسوب میشود. در سال های اخیر زیرانداز های حصیری ضد آبی نیز به بازار عرضه شده که افراد زیادی مایل هستند آن را تهیه کنند. با توجه به تولید زیاد این نوع از زیرانداز و عرضه و تقاضای زیاد آن، تهیه عمده این محصول باعث میشود که فروشندگان سود خوبی کسب کنند. چراکه زیرانداز حصیری قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته و هم فروشنده توان خرید آن را دارد و هم خریدار می‌تواند هزینه مورد نیاز برای قیمت زیرانداز حصیری ۶متری یا سایر ابعاد را تامین نماید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۶متری

اولین سوالی که معمولاً برای فروشندگان پیش میآید، قیمت زیرانداز های حصیری است. به طور کل عوامل مختلفی بر قیمت زیرانداز های حصیری تاثیر دارد. میزان و درصد مواد نو و کهنه ای که در ساخت زیرانداز به کار رفته، یکی از این عوامل است. این مواد تشکیل دهنده تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصول میگذارند.

یک یا دو تیکه بودن زیرانداز نیز قیمت نهایی محصول را تغییر میدهد. یک تیکه بودن زیرانداز یعنی از وسط دوخت نداشته باشد؛ اما دو تیکه بودن یعنی زیرانداز حصیری از دو بخش جداگانه که کنار هم دوخته شده اند، تشکیل شده است. نکته ای که در رابطه با زیرانداز حصیری وجود دارد، این است که زیرانداز حصیری قیمت ارزان تری نسبت به سایر زیرانداز های موجود دارد بازار دارد. به همین جهت بسیاری از فروشندگان دوست دارند این محصول را برای فروش در فروشگاه خود، تهیه نمایند.

مجموعه نیرباف اصفهان سعی کرده محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند و به شکل عمده با قیمت مناسبی به فروشندگان گرامی عرضه نماید. نیرباف انواع مدل زیرانداز از جنس حصیر پلاستیک را در ابعاد مختلف در اختیار شما فروشندگان و مغازه داران گرامی قرار میدهد. اگر در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، میتوانید بدون واسطه و به صورت مستقیم انواع زیرانداز حصیری را از تولیدی تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت زیرانداز حصیری ۶متری با شماره تمای های موجود در در قسمت تماس با ما در سایت نیرباف، تماس بگیرید.[/vc_column_text][us_image image=”7206″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۹متری

در بخش قبل به چند مورد از عواملی که بر قیمت نهایی زیرانداز تاثیر میگذارند، اشاره کردیم. اندازه و ابعاد نیز یکی دیگر از مواردی است که قیمت محصول را تغییر میدهد. هر چقدر اندازه و تعداد متر زیرانداز حصیری بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا میکند. در نتیجه قیمت زیرانداز حصیری 12 متری از همه بیشتر و قیمت زیرانداز حصیری 4 متری کمترین قیمت را دارد. با این حساب می‌توان گفت قیمت زیرانداز حصیری ۶متری، مقداری ما بین این دو محصول است. اما در کل زیرانداز حصیری قیمت مقرون به صرفه و مناسبی داشته و عموم مردم توان خرید این محصول را دارند.

متراژ 9 متری زیرانداز حصیری قیمت بالاتری نسبت به 6 و 4 متری دارد. از طرفی با توجه به اندازه قابل قبولی که دارد برای حدود 18 نفر کافی خواهد بود. همانند دیگر محصولات، زیرانداز حصیری 9 متری یک تیکه با دوتیکه قیمت متفاوتی دارد. بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید.

محصولات نیرباف از لحاظ قیمتی بسیار مناسب بوده و در رنگ بندی، تنوع و تعداد قابل قبولی ارائه میشوند. اگر قصد دارید زیرانداز هایی با کیفیت و قیمت به صرفه تهیه کنید، زیرانداز های حصیری نیرباف گزینه مناسبی به حساب میآیند. چنانچه ساکن اصفهان هستید، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کرده و زیرانداز های حصیری 9 متری را از نزدیک مشاهده و تهیه نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۱۲متری

زیرانداز حصیری 12 متری بالاترین قیمت را نسبت به سایر دارد و دلیل آن اندازه بزرگ محصول است. این زیرانداز برای 24 نفر مناسب بوده که در هنگام مسافرت خیال مشتری را از لحاظ ظرفیت راحت میکند. در سفرهایی که اقوام و آشنایان نیز حضور دارند، همیشه یک زیرانداز بزرگ 12 متری مورد احتیاج است.

مانند دیگر محصولات، دو تیکه و یک تیکه بودن این زیرانداز نیز بر قیمت تاثیر دارد. زیرانداز حصیری 12 متری یک تیکه بالاترین قیمت را نسبت به سایر محصولات دارد. مواد به کار رفته در ساخت زیرانداز اگر نو یا کهنه باشد، باعث میشود قیمت نهایی تغییر پیدا کند.

محصولات 12 متری نیرباف، بزرگترین زیراندازهایی هستند که توسط مجموعه نیرباف عرضه میشوند. اگر در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید و نیاز دارید زیراندازهای بزرگی در بین کالا های خود داشته باشید، میتوانید با مراجعه حضوری به مجموعه و یا سفارش از طریق تلگرام نیرباف، انواع زیرانداز حصیری 12 متری را تهیه نمایید. همچنین با بازدید از پیج اینستاگرام نیرباف، میتوانید انواع محصولات جدید را با رنگ بندی های مختلف مشاهده فرمایید.[/vc_column_text][us_image image=”7204″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

مقایسه زیرانداز حصیری ۹ متری ۶ متری ۱۲ متری

اولین تفاوتی که بین این سه زیرانداز مشهود است، اندازه و متراژ آنهاست. متناسب با همین اندازه، ظرفیت افزایش مییابد. زیرانداز حصیری 6 متری برای 12 نفر، 9 متری برای 18 نفر و 12 متری برای 24 نفر مناسب است. علاوه بر اندازه، دو تیکه و یک تیکه بودن زیرانداز نیز باعث میشود محصولات از لحاظ قیمتی با هم متفاوت باشند. اما به طور کلی زیرانداز حصیری قیمت مناسب تری نسبت به سایر زیرانداز ها دارد. مثلا قیمت زیرانداز حصیری ۶متری نسبت به زیراندازهای دیگر با متریال متفاوت، که همین اندازه را داشته باشد، مقرون به صرفه تر است.

زیرانداز های حصیری نیرباف در شکل و رنگ های متنوعی عرضه میشوند. همچنین سعی شده علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت ساخت محصولات نیز بسیار بالا باشد. محصولاتی که توسط مجموعه نیرباف عرضه میشوند همگی از بهترین زیرانداز های حصیری تولید داخل به حساب میآیند. ظاهر و کیفیت مشتری پسند زیرانداز ها باعث میشود فروش محصولات مسافرتی شما رونق گرفته و در نتیجه سوددهی خوبی را تجربه نمایید.

با خرید مستقیم و بدون واسطه از مرکز فروش عمده نیرباف، خرید ارزان و باکیفیتی را انجام دهید و فروشگاه خود را از لحاظ محصولات مسافرتی تکمیل کنید. اگر در شهر اصفهان سکونت دارید، میتوانید به صورت حضوری به شعبه ما در اصفهان مراجعه کنید و انواع زیراندازهای 4 تا 12 متری را از نزدیک بررسی کرده و از قیمت ها اطلاع یابید. تمامی محصولات با بهترین قیمت و کیفیت به شما فروشندگان گرامی عرضه میشود. جهت خرید عمده میتوانید علاوه بر مراجعه حضوری، از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت نیرباف با کارشناسان در ارتباط باشید.

مجموعه نیرباف علاوه بر واتساپ و تلگرام، در اینستاگرام نیز فعالیت میکند. با دنبال کردن صفحات نیرباف در شبکه های اجتماعی، میتوانید علاوه بر اطلاع از انواع محصولات جدید، سفارش خود را به صورت غیرحضوری نیز ثبت نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا

تماس با ما

تماس تلفنی

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها