قیمت انواع زیرانداز حصیری | قیمت زیرانداز 9 متری

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]افرادی که به تازگی کسب و کارشان را در زمینه تجارت زیراندازهای مسافرتی راه اندازی کرده اند حتما این مطلب را تا آخر مطالعه کنند. همانطور که می دانید قیمت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تجارت های مختلف است به همین دلیل سعی کنید از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید. در واقع با خرید ارزان سود خود را افزایش دهید.

زیرانداز مسافرتی یکی از لوازم مورد نیاز برای هر خانواده است. این وسیله کاربردی از جنس پارچه ای ، حصیری، حصیر پلاستیک و جاجیم در بازار به فروش می سرد. زیرانداز جاجیمی با طرح و رنگ های سنتی مورد پسند بسیاری از افراد واقع می شود اما زیراندازهای حصیر پلاستیک یکی از پرفروش ترین زیراندازهای موجود در بازار می باشد.

قیمت انواع زیرانداز حصیری بر اساس کیفیت و سایز متغیر است پس به عنوان مثال نمی توان یک رقم کلی برای قیمت زیرانداز 9 متری مشخص نمود. قیمت زیرانداز 9 متری بستگی به جنس و دوام محصول دارد.

اگر قصد خرید انواع زیراندازهای متنوع کرده اید باید پیش از خرید با سلیقه مشتریان آشنا شوید. زیراندازهای پرفروش بازار را بشناسید و از آن بیشتر تهیه کنید. در هر صورت شما به یک لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری نیاز دارید برای بدست آوردن لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری کافی است با تولیدکنندگان در ارتباط باشید.

برای برقراری ارتباط با کارخانه تولیدی چه اقدامی نیاز است ؟ با شماره تلفن تولیدی تماس بگیرید و از کارشناس فروش راهنمایی بخواهید .  شما به راحتی می توانید درخواست استعلام قیمت زیرانداز 9 متری را از طریق واتساپ یا تلگرام برای کارشناس فروش ارسال کنید. وی موظف است در بازه زمانی مشخص قیمت زیرانداز حصیری را به شما ارائه دهد.

اگر به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجارت زیراندازها علاقه مندید حتما با ادامه مطلب همراه ما باشید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت انواع زیرانداز

زیرانداز اولین وسیله ی مورد نیاز برای سفر کردن به دل طبیعت است. همیشه پیش از سفر از بودن یک زیرانداز مناسب اطمینان حاصل نمایید زیرا حتما در میان راه به آن نیاز پیدا خواهید کرد. زیرانداز مسافرتی انواع مختلفی دارند. کاربرد تمام زیراندازها نشستن و استراحت کردن است اما جنس و قیمت آن با هم فرق می کند.

زیرانداز حصیری یکی از رایج ترین و پرفروش ترین زیراندازهای مسافرتی است که در طرح و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت انواع زیرانداز حصیری را می توانید در فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید.

زیراندازها برای تامین نیاز افراد در سایزهای مختلف تولید شده اند تا هر فرد متناسب با نیاز خود یکی از متراژها را انتخاب نماید. زیرانداز 9 متری یکی از زیراندازهای پرطرفدار و پرفروش است که تقریباً 18 نفر می تواند روی آن استراحت نماید. برای بدست آوردن قیمت زیرانداز 9 متری نیز می توانید در اینترنت لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری را جستجو کنید.

زیراندازهای حصیری با وزن کم قابل جا به جایی به هر مکان است حتی کوهنوردان این وسیله را تا بالای کوه حمل می کنند تا در بالاترین نقطه با نشستن روی زیرانداز حصیری نهایت لذت را از محیط پیرامون ببرد.

علت نشستن روی زیرانداز تمیز ماندن لباس ها و محافظت از جسم شما در برابر گرما و سرمای زمین است. بنابراین خرید یک زیرانداز مناسب برای هر خانواده الزامی است.

قیمت زیرانداز 9 متری ارزان تر از قیمت زیرانداز 12 متری است زیرا متراژ آن کمتر است. قیمت انواع زیرانداز حصیری  در دست تولید کنندگان اصلی است. کارخانه های تولیدی با توجه به قیمت مواد اولیه، قیمت زیرانداز 9 متری را تغییر می دهد. با خرید یک زیرانداز مناسب از سفر کردن و نشستن در دل طبیعت نهایت استفاده را بنمایید. در ادامه با ما همراه باشید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4001″ size=”full” align=”center”][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

الف: قیمت انواع زیرانداز حصیری

زیرانداز حصیری یکی از پرکاربردترین تجهیزات سفر است که همیشه در پشت ماشین نگهداری می شود. در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت انواع زیرانداز حصیری و متراژهای مختلف این نوع زیرانداز صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

زیرانداز حصیری را با خیال راحت بشویید، این نوع زیراندازها از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخورداند. پس از استفاده از زیرانداز حصیری به راحتی قابل جمع شدن است. زیرانداز حصیری پس از جمع شدن به حالت بک ساک دسته دار در خواهد آمد که این دو دسته تعبیه شده روی آن حمل و نقل این محصول را راحت تر ساخته است.

برخی از زیراندازها به صورت یک تکه و برخی دیگر به صورت دو تکه تولید و وارد بازار شده اند. زیراندازهای سفری اصفهان بهترین زیراندازهای ایرانی است که دوام و کیفیت بالایی دارند. قیمت انواع زیرانداز حصیری به عواملی همچون متراژ زیرانداز و کیفیت مواد اولیه بستگی دارد البته قیمت خرید عمده با خرید جزئی کاملاً متفاوت است. قیمت زیرانداز 9 متری به صورت عمده ارزان تر از قیمت زیرانداز 9 متری بازار است.

زیراندازهای حصیری معمولا از برزنت یا پلاستیک تهیه می شوند . مقاومت این نوع زیرانداز بالا بوده و قابل استفاده در محیط های مرطوب همچون دریا است. فروشگاه های اینترنتی برای فروش انواع زیراندازها سعی کرده انواع زیراندازهای مسافرتی با کیفیت و درجه یک را با قیمت مناسب خریداری نمایند سپس با افزودن مقدار کمی سود به کالا آن را به مشتریان بفروشاند.

افراد صاحب کسب و کار بدانند برای دسترسی به لیست  قیمت انواع زیرانداز حصیری  می توانند به سایت تولید کنندگان این کالا مراجعه کنند. تنها راه دسترسی افراد به قیمت زیرانداز 9 متری ارزان خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه های تولیدی انواع زیرانداز حصیری است.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4003″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22rgba%28139%2C80%2C191%2C0.75%29%22%2C%22padding-top%22%3A%2210px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2210px%22%7D%7D”]

تولیدی زیرانداز حصیری

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت زیرانداز 9 متری حصیری مسافرتی

زیرانداز حصیری به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به دیگر زیراندازها فروش بالاتری دارند. در این مطلب در مورد قیمت زیرانداز 9 متری و ویژگی های این کالا صحبت خواهیم نمود. چرا زیرانداز حصیری طرفداران بیشتری دارد؟ قیمت انواع زیرانداز حصیری را از کجا بیابیم؟

زیرانداز حصیری طرفداران زیادی دارد زیرا این نوع زیرانداز را می توان در جنگل های پز خس و خاشاک و محیط های خیس همچون لب دریا استفاده نمود. قیمت زیرانداز 9 متری روی خرید بسیار موثر است در کل قیمت انواع زیرانداز حصیری برای مشتریان مهم و قابل توجه است. اگر روی زیراندازها را بررسی کنید یک بنر چاپی از اطلاعات شرکت سازنده را خواهید دید که به حالت یک کاور دور تا دور زیرانداز را احاطه کرده است.

کارخانه تولیدی با در نظر گرفتن تعداد افراد مختلف زیراندازهای 9،6،4 و 12 متری را در طرح و مدل های متنوع به بازار عرضه می کند. قیمت زیرانداز 9 متری حصیری مسافرتی  نسبت به قیمت زیرانداز 6 متری گران تر است زیرا متراژ بالاتری دارد.

مقاومت و دوام بالای محصول، کیفیت متریال به کار رفته، حمل و نقل راحت و دوخت تمیز از ویژگی های مثبت زیرانداز حصیری است که هر فرد را به خرید حداقل یک زیرانداز مسافرتی ترغیب می سازد.

افرادی که کسب و کارشان به زیراندازهای مسافرتی مربوط است برای استعلام  قیمت انواع زیرانداز حصیری می توانند به کارخانه های تولیدی معتبر تماس بگیرند.  کارخانه ها با داشتن کارشناس فروش معتبر می تواند شما را در خرید عمده انواع زیرانداز حصیری یاری کند.

زیرانداز جاجیم یکی دیگر از انواع زیرانداز مسافرتی است که قیمت آن با قیمت زیرانداز حصیری متفاوت است. جاجیم نسبت به جنس پلاستیکی حصیر نرم و لطیف تر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد زیراندازهای جاجیم و حصیری با خواندن ادامه مطلب همراه ما باشید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز 6 متری حصیری مسافرتی

زیرانداز یک وسیله ی تجهیزاتی اما لازم و ضروری در مسافرت ها به شمار می رود.  همانطور که می دانید زیراندازها انواع مختلفی دارند برخی از زیراندازها از جنس پارچه برخی از جنس حصیر پلاستیک برخی از حصیر چوبی و برخی دیگر از جاجیم تولید شده اند. قیمت زیرانداز 6 متری حصیری مسافرتی با قیمت زیرانداز 9 متری در جنس و کیفیت های متفاوت با هم فرق می کند.

قیمت زیرانداز متری حصیری مسافرتی به صورت عمده بسیار ارزان تر از قیمت بازار است به همین دلیل برای خرید عمده باید مرکز معتبر و مطمئنی را برای خرید عمده انتخاب کنید زیرا کیفیت و قیمت دو فاکتور بسیار مهم برای مشتریان است که باید به آن توجه کنید.

با ورود به فروشگاه های اینترنتی و رفتن به دسته بندی زیراندازهای حصیری لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری را می توانید مشاهده کنید. قیمت زیرانداز 9 متری را می توانید از قسمت زیراندازهای 9 متری پیدا کنید. چه عواملی روی قیمت انواع زیرانداز حصیری  تاثیرگذار است؟

ابعاد زیرانداز، کیفیت پارچه و یا متریال به کار رفته در زیرانداز روی قیمت گذاری کالا موثر است. اما با مراجعه به کارخانه تولیدی می توانید به قیمت زیرانداز 9 متری ارزان و با کیفیت دسترسی پیدا کنید. برخی از فروشگاه ها مخصوص تجهیزات سفر راه اندازی شدند یعنی در آن سایت ها چادر مسافرتی، پتو مسافرتی، صندلی سفری، زیرانداز، تشک و تمام تجهیزات مربوط به سفر به فروش می رسد.

قیمت انواع زیرانداز حصیری  در این فروشگاه ها نیز قابل بررسی است. کارخانه های تولیدی اصفهان و یزد بهترین عرضه کننده در سراسر جهان است که کالاهایشان از لحاظ کیفیت و زیبایی ظاهری زبانزد کل مردم جهان می باشد. قیمت زیرانداز در مغازه های سطح شهر با قیمت زیرانداز در بازار اینترنتی بسیار متفاوت است.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

ب: قیمت انواع زیرانداز جاجیم

تجارت در زمینه انواع زیراندازهای مسافرتی تا چه میزان سودآور است؟ چطور می توان فروش یک کارخانه تولیدی را بالا برد؟ زیرانداز جاجیم و زیرانداز حصیری دو نوع زیراندازهای پرطرفدار در ایران است که افراد در دل طبیعت از این زیراندازهای کاربردی استفاده می کنند.

زیرانداز ها انواع مختلفی دارند زیرانداز پارچه ای  از از لحاظ شکل ظاهری شبیه به روفرشی است . بنابراین روفرشی های کهنه خود را می توانید به عنوان زیرانداز نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرانداز جاجیمی در حالت استاندارد دو رو بوده و پرز ندارند .

برای اطلاع از قیمت انواع زیرانداز جاجیم میتوانید در فروشگاه های آنلاین به دسته بندی زیرانداز جاجیم بروید. زیرانداز جاجیم همچون زیراندازهای حصیری و پارچه ای در ابعاد و سایز 4؛6،9 و 12 متری متناسب با تعداد افراد مختلف تولید و عرضه میشوند.

قیمت زیرانداز 9 متری جاجیم گرانتر از متراژهای پایین تر و ارزان تر از زیرانداز 12 متری است. اگر شما دارای یک خانواده پرجمعیت هستید خرید زیرانداز 12 نفره به شما پیشنهاد می شود. در هر صورت برای اطلاع از لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری و جاجیم می توانید به تولید کنندگان معتبر مراجعه کنید. قیمت زیرانداز 9 متری اولین ملاک انتخاب برای مشتریان محسوب می شود.

مشتری با ورود به مغازه سطح شهر انتظار دارد فروشنده قیمت انواع زیرانداز حصیری  را به وی اعلام کند . چنانچه به سایت تولید کنندگان مراجعه کنید لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری را خواهید دید. مشتری با بررسی قیمت زیرانداز 9 متری و دیگر زیراندازها ، کالای مورد پسند خود را به سبد خرید می افزاید.

کارخانه های تولیدی با راه اندازی  سایت فروشگاهی امکان خرید عمده به صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم آورد کافی است محصولات دلخواه را به سبد خرید بیفزایید بت پرداخت مبلغ مورد نظر سفارش شما طی بازه زمانی مشخص به دستتان خواهد رسید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4004″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22rgba%28139%2C80%2C191%2C0.75%29%22%2C%22padding-top%22%3A%2210px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2210px%22%7D%7D”]

تولیدی زیرانداز جاجیم

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت زیرانداز 9 متری جاجیم مسافرتی

قیمت انواع زیرانداز حصیری بر حسب ملاک هایی همچون سایز، کیفیت و جنس تعیین می شود. قیمت زیرانداز 9 متری یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این سایز از زیرانداز می باشد. در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت زیرانداز 9 متری جاجیم مسافرتی صحبت کنیم.

زیرانداز جاجیم را می توانید در هر مکان استفاده کنید. با نشستن و استراحت روی زیراندازهای حصیری و جاجیمی از سفر خود نهایت لذت را ببرید. مغازه داران برای تامین اجناس مغازه به سراغ عمده فروشان می روند تا انواع زیراندازهای مختلف با طرح و مدل های متنوع را با قیمت ارزان خریداری کنند.

طرح و رنگ سنتی زیرانداز جاجیمی مورد استقبال عده ی بسیاری از افراد واقع شده است. قیمت زیرانداز 9 متری جاجیمی با توجه به کیفیت و کاربرد فراوانی که دارد مقرون به صرفه و مناسب است.

قیمت انواع زیرانداز حصیری به صورت عمده چقدر است؟ همیشه قیمت تمام شده هر یک از کالاها در خرید عمده ارزان تر تمام می شود به همین دلیل سعی کنید تمام اجناس فروشگاه را به صورت عمده از تولیدکنندگان معتبر تهیه کنید.

سبک وزن بودن زیرانداز حصیری و زیرانداز جاجیم از مزیت این نوع زیراندازها است. دوام و مقاومت این زیراندازها مطلوب بوده و مورد پسند افراد زیادی است. قیمت انواع زیرانداز حصیری  در دسته بندی زیرانداز حصیری سایت تولید کننده قابل مشاهده و بررسی است. افراد با ورود به این دسته بندی می تواند قیمت زیرانداز 9 متری را  با دیگر سایزها مقایسه نماید.

زیراندازهای سایز پایین تر همچون 4 یا 6 متری مناسب برای خانواده های کم جمعیت است. قیمت زیراندازهای کوچکتر ارزان تر از قیمت زیر اندازهای سایز بزرگ است  به همین دلیل هنگام انتخاب سایز دقت نمایید. [/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز 6 متری جاجیم مسافرتی

کارخانه تولیدی اصفهان در زمینه تولید زیرانداز مسافرتی در حال فعالیت است. کارخانه تولیدی با عرضه زیراندازهای مسافرتی با کیفیت و قیمت مناسب بین تمام مردم جهان مشهور و محبوب است. کارخانه هایی که به تولید انواع زیرانداز مسافرتی می پردارند قیمت انواع زیرانداز حصیری را ارزان در نظر می گیرند. این کارخانه ها اجناس مختلف را به سراسر ایران ارسال می کند تا مشتری از اقصی نقاط ایران به زیرانداز حصیری دسترسی پیدا کند.

مرکز خرید های سطح شهر همگی برای دسترسی به قیمت انواع زیرانداز حصیری به سراغ تولیدکنندگان می روند تا بتوانند با خرید عمده زیراندازهای سفری متنوع را در ابعاد مختلف تهیه کنند. قیمت انواع زیرانداز حصیری به صورت عمده ارزان تر از قیمت تک فروشان است. زیراندازها در سایزهای متعدد در سراسر ایران به فروش می رسد اما زیرانداز مسافرتی 9 متری کاربرد بیشتری نسبت به دیگر سایزها دارد.

مغازه داران برای تامین انواع زیراندازهای مختلف به لیست قیمت زیرانداز 9 متری نیز نیاز دارد. برای دسترسی به قیمت زیرانداز 9 متری کافی است به سایت تولیدکنندگان مراجعه کنید . شماره تلفن تولید کننده را از سایت برداشته و با آن تماس بگیرید. کارشناسان فروش اطلاعات لازم در زمینه خرید عمده را در اختیار شما خواهد گذاشت.

امروزه زیراندازهای حصیری از جنس پلاستیک با قیمت مناسبی که دارند بیشتری فروش را نسبت به دیگر زیراندازها دارد. با مراجعه به سایت تولیدکنندگان می توانید قیمت زیرانداز 9 متری حصیری ارزان را مشاهده کنید. کارخانه های تولیدی با هدف برقراری ارتباط با مشتریان و بالا بردن فروش کالاها وارد فضای مجازی همچون کانال تلگرام شده اند.

امروزه مشتریان با پیام دادن به تلگرام کارشناس فروش می تواند سفارش عمده خود را ثبت نماید. قیمت زیرانداز 6 متری جاجیم مسافرتی ارزان تر از زیرانداز 12 متری جاجیم است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا

تماس با ما

تماس تلفنی

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها