قیمت کیف جاجیم | قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار سایز 7 و 5

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آیا کسب و کار شما به فروش کیف جاجیم و جا رختخوابی مربوط است؟ برای دسترسی به ارزان ترین قیمت کیف جاجیم و ارزان ترین قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار کافی است این مطلب را تا انتها دنبال کنید زیرا ما قصد داریم. برترین عرضه کنده انواع مدل کیف جاجیم و جا رختخوابی زیپ دار را به شما معرفی کنیم.

افراد برای حمل تشک مسافرتی، بالش و ملحفه به یک جا رختخوابی مناسب نیاز دارند. هر فرد بسته به تعداد نفرات خود می تواند یکی از سایزهای جا رختخوابی را انتخاب و خریداری نماید. قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار در فروشگاه های اینترنتی موجود است. زیپ دار بودن جارختخوابی آن را به یک کالای پرکاربرد و جالب تبدیل نمود. امروزه متقاضیان خرید جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار بالا است.

فروشگاه ها برای تامین اجناس فروشگاه باید متنوع ترین و با کیفیت ترین جا رختخوابی را در سایز و ابعاد گوناگون موجود داشته باشد. کیفیت، تنوع و قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار سه فاکتور مهم برای تمام مشتریان است. بنابراین همیشه سعی کنید این سه فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. فروشگاه های اینترنتی با قرار دادن عکس و  قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار مشتریان را از اطلاعات محصول مطلع ساخته اند.

کیف جاجیم نیز از جمله کیف های پرطرفدار و پرفروش است زیرا به دلیل خاص بودن پارچه استفاده شده، این نوع کیف استایل افراد را منحصر به فرد می سازد. قیمت کیف جاجیم بسته به مدل و کیفیت محصول متفاوت است اما اگر شما می خواهید به ارزان ترین قیمت کیف جاجیم دسترسی پیدا کنید تنها راه آن حذف واسطه گران و خرید مستقیم و بی واسطه از درب کارخانه است. [/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

برای خرید مستقیم روفرشی از کارخانه روفرشی در یزد تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5728″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

تولیدی کیف جاجیم در اصفهان

تولیدی کیف جاجیم در اصفهان عرضه کننده انواع مدل کیف جاجیم در اشکال و طرح های متنوع می باشد. کیف زنانه از جنس جاجیم به صورت رودوشی، کیف پول و کوله پشتی در بازار موجود است. قیمت کیف جاجیم بسته به ضخامت پارچه، کیفیت پارچه، نحوه دوخت، مدل و سایز متقاوت است.

افرادی که صاحب فروشگاه لوازم سنتی اعم از کیف جاجیم، زیرانداز، روفرشی و جا رختخوابی هستند برای تامین اجناس فروشگاه باید به تولید کنندگان مراجعه کنند تا از این طریق با خرید عمده و ارزان درآمد خود را بالا ببرند.

جا رختخوابی پارچه ای یک جعبه پارچه ای است که به دلیل کم وزن و کم حجم بودن قابلیت حمل و نقل به مکان های مختلف را دارد. جا رختخوابی به منظوری نگهداری کالای خواب طراحی و تولید شده است . شما با خرید یک جا رختخوابی می توانید متناسب با سایز آن کالای خواب در آن قرار دهید. در واقع کار بقچه های قدیمی را برای شما انجام خواهد داد.

قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار بسته به نوع زیپ، جنس و کیفیت پارچه، ضخامت و سایز متغیر است. جارختخوابی می تواند به وسیله پارچه های متعدد اعم از پارچه جاجیم طراحی و تولید شود. شما اگر فروشنده جزئی وسیله های مختلف اعم از کیف سنتی و جا رختخوابی هستید برای مطلع شدن از قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار و قیمت کیف جاجیم میتوانید با شماره تلفن کارخانه تولیدی تماس بگیرید.

جا رختخوابی های از جنس برزنت پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع جا رختخوابی است. شما به عنوان صاحب فروشگاه باید متنوع ترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهید. توجه داشته باشید برای دسترسی به ارزانترین قیمت کیف جاجیم و ارزان ترین قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار باید به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولیدی خرید کنید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5729″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

برای خرید مستقیم جا رختخوابی و کیف جاجیم از کارخانه تولیدی در اصفهان تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت کیف جاجیم در اصفهان

با ورود به فروشگاه حضوری یا اینترنتی لوازم سنتی انواع کالای مختلف از جنس جاجیم همچون کیف جاجیم، جا رختخوابی، زیرانداز مسافرتی، روفرشی و زیر سفره ای را مشاهده خواهید کرد. قیمت کیف جاجیم در اصفهان و قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار در فروشگاه های اینترنتی قابل رویت است.

فروشندگان معمولاً قیمت را زیر هر مدل کالا درج می کند تا مشتری بتواند با آگاهی از قیمت ها یکی را متناسب با نیاز خود خریداری نماید. حال اگر کسب و کار خود به فروش لوازم سنتی مربوط است باید قیمت کیف جاجیم  و قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار را به صورت عمده از کارخانه تولیدی استعلام بگیرید. قیمت هر کالای از جنس جاجیم بسته به کیفیت، سایز، ضخامت، میزان پارچه استفاده شده و مدل متفاوت است.

یک فروشنده لوازم سنتی باید انواع مدل کیف جاجیم رودوشی، کیف پول و کوله پشتی را در مدل های بسیار متنوع با کیفیت و قیمت های متفاوت موجود داشته باشید زیرا بتواند با ورود هر نوع مشتری نیاز وی را برطرف بسازد. سلیقه مشتریان مختلف متفاوت است بنابراین اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی هستید حتما تنوع در محصولات را در نظر بگیرید.

جا رختخوابی زیپ دار یک وسیله کاربردی برای مسافرت است. این وسیله سبک وزن بوده و به راحتی قابل جابجایی به مکان های مختلف است. با خرید جا رختخوابی افراد می توانند کالای خواب را تمیز  نگهداری کنند.

چنانچه قصد استفاده از جارختخوابی را ندارید به راحتی می توانید آن را تا کنید و در گوشه ای نگه دارید. نکته قابل توجه در مورد جارختخوابی قابلیت شستشو و باز و بسته کردن راحت آن است. برای مطلع شدن از قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار و قیمت کیف جاجیم کافی است در فروشگاه های سنتی و لوازم سفر جستجو کنید[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5730″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

قیمت خرید عمده کیف جاجیم

اگر تجارت شما مربوط به فروش لوازم سنتی اعم از زیرانداز سفری، کیف جاجیم و جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار مربوط است برای اطلاع از قیمت خرید عمده کیف جاجیم و قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار بهتر است یک مرکز تولیدی معتبر بیابید. همیشه قیمت کالا به صورت عمده از کارخانه تولیدی ارزان تر از مرکز فروش عمده است.

جا رختخوابی پارچه ای یک وسیله سبک وزن و کاربردی است که به راحتی به وسیله یک زیپ باز و بسته می شود. این وسیله پرکاربرد نیز مانند دیگر وسیله ها از پارچه های مختلف در کیفیت و ضخامت های متفاوت تولید و ارائه می شود. بنابراین قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار به عواملی همچون ضخامت و وزن پارچه و مدل محصول بستگی دارد.

کیف جاجیم یکی از صنایع دستی معروف در استان اصفهان است . کارخانه تولید کیف جاجیم در اصفهان با به کارگیری مواد اولیه جنس خوب و دستگاه های پیشرفته توانسته است بهترین و با کیفیت ترین کیف ها را در سایزهای متفاوت به بازار داخلی و خارجی عرضه کند. قیمت کیف جاجیم بر حسب ضخامت و میزان پارچه استفاده شده و مدل کیف مشخص می شود.

قیمت کیف جاجیم تولید شده در اصفهان با توجه به دوخت تمیز، کیفیت بالای محصول و زیبایی ظاهری مقرون به صرفه و اقتصادی است. بنابراین اگر فروشگاه لوازم سنتی دارید خرید عمده و بی واسطه از کارخانه تولیدی اصفهان بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید عمده و ارزان است.

اگر شما به دنبال قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار و قیمت کیف جاجیم ارزان قیمت هستید تنها راه خرید عمده و مستقیم از درب کارخانه است. خرید بی واسطه از درب تولیدی بالاترین سود را برای شما خواهد داشت.[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت جا رختخوابی

جا رختخوابی یک جعبه زیپ دار از جنس پارچه است که در سایز و ابعاد گوناگون طراحی و تولید می شود. در واقع این وسیله یک کاور کاربردی برای تمیز نگه داشتن رختخواب در مسافرت است. افراد با خرید جا رختخوابی به راحتی می توانند کالای خواب اعم از بالش، روبالشی، ملحفه و تشک مسافرتی را در آن جای دهند. برای مطلع شدن از  ارزان ترین قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار می توانید با شماره تلفن کارخانه تولیدی تماس بگیرید تا از قیمت عمده تولید کننده آگاه شوید.

آیا شما برای کسب درآمد و سود بیشتر به دنبال قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار ارزان هستید؟ عوامل مختلفی در قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار موثر است. به عنوان مثال نوع زیپ استفاده شده، جنس و کیفیت پارچه، مقدار پارچه استفاده شده، مدل و طرح محصول همگی روی قیمت گذاری محصول تاثیر گذار است.

تا به حال به یک فروشگاه لوازم سنتی رفته اید؟ چنین فروشگاه هایی محصولات مختلف اعم از زیرانداز، روفرشی، جا رختخوابی و کیف از جنس جاجیم را در طرح و مدل های متنوع به مشتریان ارائه می دهد. کیف جاجیم یکی از صنایع دستی اصفهان نیز به شمار می رود.

کیف های از جنس پارچه جاجیم مورد علاقه بسیاری از جوانان است زیرا کیف جاجیم با استایل های مختلفی قابل ست شدن است. همانطور که می دانید کیف جاجیم در مدل های مختلف رودوشی، کیف پول، کوله پشتی و جاکارتی در بازار به فروش می رسد.بنابراین قیمت کیف جاجیم بسته به مدل کیف متغیر است. در کل عوامل مختلفی روی قیمت کیف جاجیم موثر است به عنوان مثال کیفیت و وزن پارچه استفاده شده، نحوه دوخت، تعداد جیب و جنس زیپ های استفاده شده همگی روی قیمت کیف جاجیم تاثیرگذار است. [/vc_column_text][us_separator][us_separator][vc_column_text]

قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار

کارخانه تولید جا رختخوابی و کیف جاجیم در اصفهان بهترین عرضه کننده ایرانی در زمینه تولید و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت کیف جاجیم و قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار در کارخانه تولید اصفهان مقرون به صرفه است بنابراین می توانید برای کسب درآمد بیشتر به صورت عمده سفارش خود را به تولید کنندگان ارائه دهید.

تنوع و زیبایی محصولات تولید شده در اصفهان مورد قبول مشتریان است زیرا کارخانه تولید اصفهان با هدف جلب رضایت مشتریان سلیقه افراد مختلف را در نظر می گیرد.

جاجیم یکی از پارچه های ضخیم و با دوام است. کیف جاجیم در مدل و طرح های بسیار متنوع در بازار موجود است . قیمت کیف جاجیم به مدل، کیفیت و نحوه دوخت کیف بستگی دارد. قیمت کیف جاجیم در تولیدی ارزان تر از مرکز فروش عمده کیف در بازار است. ابعاد کیف، مدل، تعداد جیب های طراحی شده، جنس زیپ کیف همگی روی قیمت کیف جاجیم موثر است. علاوه بر این شما به عنوان مغازه دار باید تا جایی که می توانید واسطه گران را حذف کنید و خود به صورت مستقیم اقدام به خرید عمده نمایید.

جا رختخوابی از جنس جاجیم دوام و ماندگاری بالایی دارد زیرا پارچه جاجیم نسبتاً ضخیم و با کیفیت است. جا رختخوابی از جنس برزنت، پارچه جاجیم و … با هدف نگهداری از کالای خواب طراحی و تولید می شود. اگر شما دارای فروشگاه لوازم سفر هستید برای مطلع شدن از قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار کافی است با شماره تلفن تولید کننده تماس بگیرید. کارشناس فروش راهنمایی های لازم را به شما ارائه داده و لیست قیمت جا رختخوابی پارچه ای زیپ دار را از طریق واتس اپ برای شما ارسال خواهد کرد. [/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا

تماس با ما

تماس تلفنی

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها